Logo Utermöhlen

Assistent Inkoper

Wolvega
MBO 4
16 - 20 uur
Export Koninklijke Utermöhlen

Ben jij op zoek naar een parttime uitdaging in de ochtenduren? Als Assistent Inkoper ondersteun je de Inkoop en Logistiek Manger bij de dagelijkse werkzaamheden. In deze afwisselende functie houd je je bezig met alle zaken rondom de inkoop van onze producten. Vanaf de plaatsing monitor je de orders tot deze binnenkomen. Je hebt hierbij contact met verschillende afdelingen binnen onze organisatie maar ook met onze (internationale) leveranciers.

Wie zijn wij?
Koninklijke Utermöhlen NV, UTM in het kort. Aangenaam! Ruim 140 jaar trotse historie maakt onderdeel uit van een organisatie met jeugdig elan. Ons merk HeltiQ is een bekende naam in de markt van zelfzorgproducten voor de categorieën EHBO & Sport, Insecten, Huidverzorging en Zwangerschap. Internationaal timmeren we in ruim 50 landen aan de weg met onze cryotherapieproducten voor het verwijderen van wratten en teken en huidverzorgingsproducten.

Met de nieuwe merkpositionering hebben we een belangrijke stap voorwaarts in onze historie gezet. Ook is er de afgelopen jaren hard gewerkt aan een stevige basis om nu volop stappen voorwaarts te zetten. Groei jij met ons mee?

Wie ben jij?
Accuraat, verantwoordelijk en proactief zijn competenties die je op het lijf geschreven zijn. Heb jij je zaken altijd op orde, ben je communicatief sterk en vind je het leuk om contact te hebben met internationale leveranciers? Dan zijn we op zoek naar jou!

Hoe werken wij?
Bij UTM werken we als team en zijn de communicatielijnen kort. Alle taken en rollen binnen de organisatie hebben hun functie. Dat maakt ons allemaal even belangrijk en iedere mening telt mee. We zijn open over onze resultaten en vieren samen mooie momenten. Dit doen we tijdens personeelsbijeenkomsten, bedrijfsuitjes of tijdens een borrel of BBQ in onze binnentuin.

Wat bieden wij?

  • Een team met leuke collega’s (maak hier alvast kennis);
  • Een veelzijdige functie met ruime mogelijkheden om je te ontwikkelen. Binnen je vakgebied en daarbuiten, onder andere via het trainingsprogramma GoodHabitz;
  • Een platte, informele organisatie waarin jouw ideeën ertoe doen;
  • Een salaris tussen de € 2.400 en € 2.900 (fulltime) per maand afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Vers fruit, ijsjes in de zomer en af en toe een stukje taart (ook niet onbelangrijk).

Wat vragen wij?

  • Mbo 4 denk- en werkniveau. Een opleiding op het gebied van inkoop/logistiek of NEVI 1 is een pré;
  • Gestructureerde en nauwkeurige manier van werken;
  • Goed verantwoordelijkheidsgevoel en teamspeler;
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in Woord en geschrift;
  • Kennis en ervaring met het Office pakket en geautomatiseerde gegevensverwerking in een ERP-systeem, zoals Exact of vergelijkbaar.

Ben jij klaar voor deze uitdaging en kan je niet wachten om te beginnen? Stuur dan je motivatie en cv naar vacatures@utermohlen.nl. Wil je meer weten over de functie of onze organisatie? Neem dan contact op met Jurjen Westerhof (Inkoop en Logistiek Manager) 06 – 199 10 718 of Marcia Boomhouwer (HR) 06 – 228 61 888