Logo Utermöhlen

Internationaal Accountmanager

Wolvega
HBO
32 - 36 uur

Als Internationaal Accountmanager ben je met je collega’s van de salesafdeling de spil in de ambitie om onze gepatenteerde cryotherapieproducten ter behandeling van (steel)wratjes beschikbaar te maken voor consumenten wereldwijd. Daarnaast bouw je de portfolio uit met aanvullende zelfzorgproducten voor ongemakken aan de huid.

Je onderzoekt actief de potenties van internationale markten en bouwt duurzame relaties op met toonaangevende nieuwe en bestaande distributeurs. Je ondersteunt de distributeurs met het uitwerken van het sales- en marketingplan, beheer(s)t de forecast en onderzoekt passende productintroducties. Je zorgt ervoor dat onze klanten optimaal bediend worden met als uiteindelijk doel het realiseren van commerciële groei en klanttevredenheid.

Binnen onze compacte organisatie werken we als team. Je hebt contact met alle andere afdelingen en werkt nauw samen met de collega’s van de afdelingen Inkoop, Compliance en Marketing.

Wie zijn wij?
Koninklijke Utermöhlen NV, UTM in het kort. Aangenaam! Ruim 140 jaar trotse historie maakt onderdeel uit van een organisatie met jeugdig elan. Ons merk HeltiQ is een bekende naam in de markt van zelfzorgproducten voor de categorieën EHBO & Sport, Insecten, Huidverzorging en Zwangerschap. Internationaal timmeren we in ruim 50 landen aan de weg met onze cryotherapieproducten voor het verwijderen van wratten en teken en huidverzorgingsproducten.

Met de nieuwe merkpositionering hebben we een belangrijke stap voorwaarts in onze historie gezet. Ook is er de afgelopen jaren hard gewerkt aan een stevige basis om nu volop stappen voorwaarts te zetten. Groei jij met ons mee?

Wie ben jij?
Communicatief sterk, commercieel inzicht, proactief, energiek en accuraat zijn competenties die je op het lijf geschreven zijn. Ruik je een goede lead op kilometers afstand, heb jij je zaken goed op orde en krijg je energie van contacten met internationale afnemers? Dan zijn we op zoek naar jou!

Hoe werken wij?
Bij UTM werken we als team en zijn de communicatielijnen kort. Alle taken en rollen binnen de organisatie hebben hun functie. Dat maakt ons allemaal even belangrijk en iedere mening telt mee. We zijn open over onze resultaten en vieren samen mooie momenten. Dit doen we tijdens personeelsbijeenkomsten, bedrijfsuitjes of tijdens een borrel of BBQ in onze binnentuin.

Wat bieden wij?

  • Een team met leuke collega’s (maak hier alvast kennis);
  • Een veelzijdige functie met ruime mogelijkheden om je te ontwikkelen. Binnen je vakgebied en daarbuiten, onder andere via het trainingsprogramma GoodHabitz;
  • Een platte, informele organisatie waarin jouw ideeën ertoe doen;
  • Een salaris tussen de €3.750 en €5.000 (fulltime, 36 uur) per maand afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Vers fruit, ijsjes in de zomer en af en toe een stukje taart (ook niet onbelangrijk).

Wat vragen wij?

  • Hbo denk- en werkniveau, bijvoorbeeld een opleiding in een commerciële richting of international business;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Beheersing van een andere taal als Duits, Frans of Spaans is een pré;
  • Ten minste 3 jaar werkervaring in een zelfstandige commerciële rol binnen een internationale omgeving;
  • Gestructureerde en nauwkeurige manier van werken;
  • Goed verantwoordelijkheidsgevoel en teamspeler;

Ben jij klaar voor deze uitdaging en kan je niet wachten om te beginnen? Stuur dan je motivatie en cv naar vacatures@utermohlen.nl.

Wil je meer weten over de functie of onze organisatie? Neem dan contact op met Mark van de Streek Global Brand- en Sales Director 06 – 384 34 153 of Marcia Boomhouwer (HR) 06 – 228 61 888